ادمي كه دنيام زير و رو كرد ادمي كه دنيام زير و رو كرد .

ادمي كه دنيام زير و رو كرد

معرفي 5 ابزار رايگان و فوق العاده براي سئوكاران و وبمستران

ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت شيك رنك مراجعه نماييد.

منبع:chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۷:۵۱ توسط:متين ج موضوع: نظرات (0)

معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك

شما را به معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


خريد كليك گوگل

سايتي در جايگاه پايين از نتايج گوگل است اما با سفارش سرويس افزايش كليك گوگل كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت در مقايسه با جايگاهي كه داريد بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت را فورا ارتقا مي دهد. مثلا روزانه 2000 نفر كلمه كليدي سايت شما را جستجو كنند و فقط 5 درصد آنها يعني 100 نفر در نتايج گوگل بر روي سايت كليك كنند نرخ كليك و CTR سايت به 10 درصد افزايش مي يابد در واقع بازديدكنندگان ارگانيك سايت 2 برابر خواهد شد .

●با ارتقا CTR و رتبه گوگل، محصولات و خدمات خود را، بصورت رايگان به ميليون‌ها كاربر گوگل نمايش مي دهيد . ●قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحات سايت ●قابليت رايگان جستجو بازگشتي و بازديد 2 مرتبه از سايت ●قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ ●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي ●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa ●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●سرويس كاملا ايمن و مورد تاييد گوگل بدون ريسك منفي براي سايت ●جستجو و كليك در 10 صفحه اول و 100 نتايج نخست در گوگل

خريد كليك گوگل شيك رنك


افزايش بازديد سايت

تأييد شده است كه Google از داده هاي Google Chrome براي تعيين تعداد افرادي كه از سايت بازديد مي كنند (و چند بار) استفاده مي كند. سايت هايي كه افزايش بازديد مستقيم زيادي دارند احتمالاً سايت هاي با كيفيت بالاتر در مقابل سايتهايي هستند كه خريد بازديد سايت بسيار كم تري دارند. بازديد هايي كه بصورت مستقيم به سايت شما منقل شود را Direct Traffic يا ترافيك مستقيم مي گويند. به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سايت chicrank.com را وارد كنيد اين نوع بازديد مستقيم خواهد بود.

زمان ماندگاري انتخاب از ♻️30 ثانيه & 250 ثانيه♻️ - كسب تدريجي جايگاه برتر position - ارتقا مستقيم رنك الكسا ايران و جهاني - ارتقا تدريجي نرخ پرش و بهبود بانس ريت - كسب امتياز و بهبود شاخص هاي تجربه كاربري و بهبود ميزان رضايت مندي سايت از الگوريتم رنك برين گوگل

خريد بازديد سايت شيك رنك

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com



برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۴۱ توسط:متين ج موضوع: نظرات (0)